maanantai 3. lokakuuta 2016

Ke-To 28-29.09.16

Molempina päivinä ei juurikaan mitään kummoista tapahtunu. Perus duunipäiviä ja milläkään korjaamolla ei juurikaan mitään normaalista poikkeavaa ole tapahtunut. Itse (Juhani) olen pääsyt tekemään hommia yhden toisen mekaanikon kanssa, joka on ollut talossa yli 10 vuotta. Hän on myös yksi talon sähkömekaanikoista. Aika kuluu paljon mukavammin kun pääsee tekemään ihan uusia töitä (eikä vain öljyjen vaihtoa..).

Illat on lähinnä menneet työpäivän jälkeen ruuan laitossa, (Minun tapauksessa dönerin syömisessä.. Olen nyt kaveri viereisen döner paikan duunarin kanssa ja hän on jo yhden dönerin ilmaiseksi antanut, kun olen niin paljon siellä syönyt) leffojen katsomisessa ja kortin peluussa. Itse olen pyrkinyt noin joka toinen päivä käydä lenkillä, jotta dönerien aiheuttama turvotus laskisi. Yleensä illalla mennäänn vanhaan kaupunkiin dalsimaan ja juttelemaan uusien ihmisten kanssa.

-Juhani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti